Snapchat “ergen uygulaması” olmanın çok ötesinde…

A billboard displays the logo of Snapchat above Times Square in New York March 12, 2015. REUTERS/Lucas Jackson

Snapchat kullanmayanlardan mısınız? Kullanmaya çalışıp “yaşlandık bu ne bea” diyenlerden misiniz? Ulaşamadığınız ciğere “ergen” muamelesi yapmış olabilirsiniz. Snapchat’in gelip geçici bir trend, bir gençlik furyasından çok ötede bir platform olduğu gerçeğini kabul edip bu treni kaçırmamanızı öneriyorum.
Bu tren günlük 100milyon aktif kullanıcıya ulaşmış durumda. Instagram gibi bir devin de zamana ayak uydurarak (bırak zamana ayak uydurmayı sen ona Snapchat bize toz yutturmaya başladı de ona),  Snapchat’in kullanıcı çalmasının önüne geçmek için Stories özelliğini getirmesinden de durumun büyüklüğünü anlayabilirsiniz.

thevoice-ipad-1600x900-ko

Bir de NBC’nin The Voice (bizdeki muadili O Ses Türkiye) E! News, The Rundown, The Tonight Show Starring Jimmy Fallon ve Saturday Night Live gibi sadece ergenlerin değil bizim de seyrettiğimiz programlarının özel bölümlerini, sadece Snapchat’te yayınlamak üzere hazırlayacağının haberleri TechCrunch gibi hatrı sayılır sitelerde konuşulmaya başlandı. NBCUniversal bu işbirliği ile içeriklerini başka hiç bir yolla ulaştıramayacağı yeni nesile onların dilinden konuşarak ulaştırabilecek. Eh biz de bu içerikleri seyretmek için yerimizi alacağız.

2016%2F08%2F08%2F14%2Fc4f79bc06bd74d788c3227cbf0b400e5.9dd15

The Voice, Snapchat sayesinde Miley Cyrus, Alicia Keys, Adam Levine ve Blake Shelton’dan oluşan jüriye kullanıcı videolarını oylatabilecek. Kullanıcılar performanslarını platforma yükleyerek The Voice’a katılma şansı yakalayacaklar.

TV içerik üreticilerinin ve kanalların Snapchat’le işbirliğine gitmesi çok da şaşırtıcı bir durum değil. Nitekim Netflix, HBO ve Amazon gibi yeni nesil TV kanalları Snapchat’le birlikte sektörün devleri FB ve Twitter’la da yeni projeler için peşisıra imzalar atıyorlar. Bu da satır aralarını okuyabilenler için, N’oluyo gibi ikinci ekran uygulamalarının TV için ne kadar önemli olduklarını kanıtlıyor.

AAEAAQAAAAAAAAkvAAAAJDY1OWYzODY2LWQ0ZDAtNDQ0MC05NThlLTJlOWRkZGNlYmEyZA

Nitekim bu imazalar seyircinin TV ile ilişkisine kara kedi sokan mobil sosyal medya platformlarının artık durdurulamayacağının kanıtlanmış olması anlamına geliyor. TV içerik sağlayıcıları, VOD ve kanallar artık bükemedikleri bilekleri öpebilmek için sıraya giriyorlar. Nitekim izleyicinin dikkati sürekli ikinci ekran uygulamaları tarafından çalınıyor…

 

Yayınlayan

İkinci Ekran

Televizyonun en iyi arkadaşı hakkında, haberler, trendler, son gelişmeler...

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s