Coca-cola, ikinci ekranda “tasting” yapıyor…


“Bu işin sonu yok, yapılabileceklerin ucu bucağı açık” diye boşuna anlatmıyoruz. Tamam belki iş gerçekten tadımı uygulama ile yapmıyor fakat etkileyici ve şahane bir kampanya olduğunu da inkar edemezsiniz. Coca-cola IVR sistemini İsrail’deki bizim BiTaksi muadili bir şirket ile birleşerek nefis kullanmış. Gerçi taksi uygulaması tam olarak bir ikinci ekran sayılmaz, yani bir N’oluyo değil…

Screen-Shot-2016-05-25-at-10.49.55-AM

Demek istediğim, taksi uygulamasını indirmiş ve Coca-cola reklamına denk gelmiş binlerce hedef kitle dışı insan olabilir, Coca-cola’nın hedef kitle yelpazesinin oldukça geniş olduğu düşünülürse çok büyük bir problem değil tabi. Fakat çok daha dar bir hedef kitle olduğunu, hatta x dizisini seyreden sadece 18-24 yaş arası kızlara ulaşmak istiyoruz dediğinizi düşünün… N’oluyo gibi bir ikinci ekran uygulamasının markanızı nasıl detaylı bir hedefleme ile müşterilerinize ulaştırabileceğini, ya da TVC’nizi ne kadar daha etkili bir şekilde yayabileceğini düşünün… Heyecanlandınız değil mi?

Yayınlayan

İkinci Ekran

Televizyonun en iyi arkadaşı hakkında, haberler, trendler, son gelişmeler...

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s